برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
English فارسی
logo

مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی استان

فهرست اصلی
تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
کد 14

تحلیل بازار برنامه های غیرحضوری و اولویت بندی تولید این برنامه ها

"به منظور تحلیل بازار برنامه های غیرحضوری و اولویت بندی تولید این برنامه ها، تحلیل بازار به شرح زیر صورت گرفت؛ ابتدا تعداد مخاطبین در هر گروه هدف در استان آذربایجان شرقی و کل ایران استخراج گردید و ...
"به منظور تحلیل بازار برنامه های غیرحضوری و اولویت بندی تولید این برنامه ها، تحلیل بازار به شرح زیر صورت گرفت؛
   ابتدا تعداد مخاطبین در هر گروه هدف در استان آذربایجان شرقی و کل ایران استخراج گردید و سپس مجموع امتیازات غیرحضوری تولید شده برای آنها نیز محاسبه شد. آنگاه شاخصی برای اولویت بندی گروه های هدف به صورت زیر تولید گردید. (تعداد مخاطب / امتیاز + 1) هرچه حاصل کسر بزرگتر باشد به معنی تقاضای بالاتر برای برنامه های غیرحضوری است که می تواند بعنوان راهنما برای شرکت های تولید کننده برنامه های غیرحضوری و نیز دبیران محترم برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه فایل لیست های مذکور براساس نیاز مشمولین استان و کشور تقدیم حضور می گردد.

- امتیازات بر اساس تبریز

- امتیازات بر اساس کشور

 

 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
  • ساعت 12
  • توسط بابک زارع آبادی